biroul-de-acasa

3 moduri de optimizare a biroului de acasă

În ultimul an, telemunca s-a transformat din beneficiu în normă. Dacă doar unele companii ofereau angajaților posibilitatea de a lucra de acasă, acum, o mare parte dintre locuințe se transformă în birouri sau în săli de clasă.

Crearea unui spațiu adecvat care să poată îndeplini funcțiile de birou este o provocare, în special în apartamentele de bloc cu 2 camere, care erau la un moment dat „vedetele pieței imobiliare”. O mare parte din tranzacțiile ultimilor ani au vizat acest tip de unități locative, așa că, acum optimizarea spațiilor pentru noua realitate poate fi dificilă. Odată cu optimizarea spațiului, intervine și o altă provocare, atingerea unui nivel ridicat de productivitate.

Alege un loc dedicat pentru lucru

Dacă reamenajarea locuinței pentru introducerea unui birou este o un demers mult prea complex și costisitor, masa din bucătărie poate îndeplini funcția de birou. În timpul programului, această masă trebuie să fie dedicată exclusiv jobului. Astfel sunt evitate eventuale distracții care pot interveni atunci când lucrezi de acasă.

Ordine

Un pas important în optimizarea oricărui spațiu este ordinea. Renunță la obiectele inutile. Astfel, vei câștiga spațiu pentru ceea ce are utilitate curentă. Pe masa de lucru, indiferent unde ar fi, sau ce rol are în afara orelor de lucru, ar trebui să se regăsească doar obiecte care te ajută la job.

Atenție la background

Ai grijă ce se vede în spatele tău, mai ales dacă ai conferințe video. Dacă îți instalezi biroul la masa din bucătărie, ar fi cam neplăcut ca în spatele tău să se poată vedea chiuveta plină cu vase murdare. De aceea, este foarte important ca spațiul de lucru s fie unul ordonat. În plus, dezordinea poate afecta productivitatea.

O bună organizare a spațiului și a timpului poate aduce productivitate în telemuncă și, în același timp, poate facilita echilibrul între viața personală și cea profesională.