Spațiile de depozitare, un punct forte în vânzarea apartamentelor

Proprietarii sau vânzătorii de proprietăți imobiliare, în special cei care activează în sectorul rezidențial omit de multe ori, să prezinte cumpărătorului potențial o serie de avantaje competitive care l-ar putea atrage pe acesta către o decizie de cumpărare. Unul dintre cele mai frecvent neglijate avantaje sunt spațiile de depozitare. Chiar dacă acestea nu sunt la vedere, contribuie la aspectul estetic general al spațiului rezidențial.

Prezentarea locuinței într-o lumină favorabilă nu scoate la iveală argumentele care să determine o reacție fermă și pozitivă din partea cumpărătorului potențial. Mai mult, aglomerația de obiecte nu atrage cumpărătorul, nu-i dă acestuia senzația de confort, că ar putea găsi în locuința care îi este prezentată elementele de plus valoare care i-ar justifica alegerea. Aglomerația de obiecte demonstrează o lipsă a unor spații de depozitare corespunzătoare. Mulți cumpărători sunt foarte sensibili atunci când spațiul vital le este invadat de obiecte pe care le folosesc doar ocazional. De aceea, pentru aceste obiecte trebuie să existe un spațiu amenajat de unde să fie scoase doar atunci când sunt utilizate.

Spațiile de depozitare adecvate sunt un argument tehnic important pentru cumpărătorul potențial, mai ales că o locuință odată achiziționată va fi utilizată pe o perioadă lungă de timp, perioadă în care orice om acumulează obiecte mai mult sau mai puțin folositoare, dar la care nu poate renunța, din rațiuni subiective. În același timp, aceste obiecte nu trebuie să răpească din spațiul vital. Dacă locuința este prevăzută cu astfel de spațiu, prezentare foto și/video care urmează să fie plasată pe site-uri specializate în vederea promovării, spațiile de depozitare trebuie exploatate la maxim ca argumente de vânzare.

Segmentul spațiilor rezidențiale al pieței imobiliare din Brașov, mizează din ce în ce mai mult pe acest aspect, în special construcțiile noi.